ZAMÓWIENIA W HURTOWNI

Jak składać zamówienia?

Zamówienia można składać telefonicznie, e-mail do działu handlowego, do przedstawiciela handlowego lub za pomocą platformy B2B. Zamówienia realizowane dzięki systemowi zamówień internetowych może składać tylko zarejestrowany klient hurtowni. Każdy klient posiada swój indywidualny login i hasło nadawane w trakcie zakładania konta na platformie internetowej B2B.

Jak szybko realizowane/kompletowane jest zamówienie?

Sprawne realizowanie zamówień jest naszym priorytetem. Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia. Zamówienia złożone do godziny 12:00 kompletowane są tego samego dnia oraz dostarczane są w następnym dniu roboczym. Z przyczyn od nas niezależnych realizacja zamówienia może być czasami opóźniona.

Uwaga! Zamówienie złożone w piątek, sobotę i niedzielę jest realizowane od poniedziałku.

Co może być powodem odmowy realizacji zamówienia? 

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, bądź jego części w przypadku stwierdzenia wyczerpania zamówionego towaru podczas kompletowania zamówienia.
Zamówienie może również zostać niezrealizowane z przyczyn technicznych, niezależnych od firmy lub w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności klienta.


DOSTAWY TOWARU

W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?

Produkty delikatne np. plastikowe towary o dużych wymiarach wysyłamy tylko gdy zadeklarują Państwo skontrolowanie przesyłki przy kurierze. Paczki z delikatną zawartością oznaczone są symbolem kieliszka. Nie będziemy przyjmowali reklamacji uszkodzeń towaru w dostawie w przypadku nie skontrolowania paczki przy kurierze.

Towar wysyłamy przy pomocy transportu własnego, przesyłek kurierskich DPD (paczki, kartony) lub paletami i półpaletami RABEN.

W jakim czasie otrzymam zamówiony towar? 

Zamówienia złożone do godziny 12:00 kompletowane są tego samego dnia oraz dostarczane w następnym dniu roboczym.
Przyczynami opóźnień mogą być: okres przed i poświąteczny, okres urlopowy lub błędy przewoźników niezależne od naszej firmy.
Zamówienie złożone w piątek, sobotę i niedzielę jest realizowane od poniedziałku.

 

KOSZTY DOSTAWY

W jaki sposób można opłacić zamówienie?

Akceptujemy następujące sposoby płatności:

  • Za pobraniem – gotówka przy odbiorze przesyłki
  • Przedpłata
  • Płatność przelewem

Pierwsze zamówienie płatne przelewem przed dostawą, następnie jest możliwy odroczony termin płatności, ale decyzja jest podejmowana dla każdego klienta indywidualnie.

Ile kosztuje dostawa? 

Jeżeli przekracza minimum logistyczne jest bezpłatna.
Minima logistyczne:

  • 400pln netto ( NIE WYSYŁAMY CZĘŚCI PRODUKTÓW (OBJĘTOŚCIOWE np. toalety dla kotów i towarów CIĘŻKICH np. podłoża akwarystyczne)
  • 1000pln netto wysyłamy wszystkie produkty