W jaki sposób złożyć reklamację?
Każdą reklamacje prosimy niezwłocznie zgłosić telefonicznie, faksem lub e-mailem do naszego działu handlowego lub bezpośrednio do naszego przedstawiciela handlowego. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ustalenia najwygodniejszego sposobu załatwienia reklamacji.
Jaki towar nie podlega reklamacji?
Reklamacji i zwrotom nie podlegają produkty, które były sprzedawane w cenach specjalnie obniżonych np. ze względu na uszkodzone opakowanie czy krótszy termin ważności.
Reklamacje dostawy towaru
I. USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE
Uszkodzenia towaru wynikłe podczas transportu, należy natychmiast zgłosić kierowcy dostarczającemu towar. W przypadku:
- dostawy realizowane naszym transportem – reklamacje należy zgłosić najpóźniej w ciągu jednego dnia od otrzymania dostawy.
- gdy palety i paczki dostarczane są przez firmę kurierską – należy spisać protokół w obecności kuriera w dniu dostawy
UWAGA!!! W PRZYPADKU DOSTAW W PACZKACH PROSIMY O OTWARCIE KARTONÓW W OBECNOŚCI KURIERA I POBIEŻNE SPRAWDZENIE STANU TOWARÓW DELIKATYNYCH.
II. NIEZGODNOŚCI ILOŚCIOWE ORAZ TOWARY Z WADĄ (np. krótki termin ważności) W DOSTAWIE
Reklamacje prosimy zgłaszać jak najszybciej, jednak nie później niż w ciągu dwóch dni od przyjęcia dostawy.
a) brak towaru – wystawiamy fakturę korygującą lub dostarczamy towar w następnej dostawie
b) nadwyżka towaru – możemy zaproponować zakup towaru z atrakcyjnym upustem lub odbierzemy towar przy następnej okazji
W przypadku braku informacji o niezgodnościach w dostawie w wyżej określonych terminach, uznaje się dostawę jako zgodną z oczekiwanym zamówieniem. Hurtownia zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia. REKLAMACJE ZGŁOSZONE PO POWYŻSZYCH TERMINACH NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE PRZEZ NASZĄ FIRMĘ.
WAŻNE!!! Prosimy o nie wyrzucanie uszkodzonych i wadliwych towarów do czasu rozpatrzenia reklamacji.
REKLAMACJE GWARANCYJNE
Towary podlegające gwarancji (głównie urządzenia elektryczne) przyjmowane będą do reklamacji tylko i wyłącznie z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (np. paragonem). W przypadku gwarancji przedłużonej udzielanej przez producentów konieczne jest przedstawienie potwierdzenia rejestracji tego faktu.
Reklamowany sprzęt proszę przekazać naszemu pracownikowi (kierowca, przedstawiciel handlowy) lub przesłać pocztą na nasz adres.
WAŻNE!!! Prosimy:
- przed przyjęciem sprzętu od klienta zapytać czy zapoznał się z instrukcją obsługi
- o szczegółowe i czytelne wypełnienie formularza zgłoszeniowego
- jeżeli to możliwe o podanie daty i numeru faktury zakupu w naszej firmie
- zwrócenie uwagi czy reklamowany sprzęt jest kompletny oraz czy nie jest uszkodzony mechanicznie.